vad händer?

Detta hände! :D





Tydligen var inte Sussi - chiefen, så jätteglad över detta. Att vi inte hade frågat innan var tydligen inte så populärt. Men ääh! Detta är galet mycket snyggare än hur det såg ut tidigare. Såå... TJOHO för händer! Nu hoppas vi bara på att vi kan få till lite uppsnyggning i danssalarna också. Hiphopstuk med grafitti i ettan, balettsiluetter i tvåan och kanske barnhänder i trean. Skulle vara riktigt snyggt tycker jag. Håller tummarna för det.

Sitter framför tvn för tillfället, NCSI. Jag blir alltid helt avtrubbad när jag kommer hem sent efter att ha jobbat eller dansat själv. Måste först sitta och göra i princip ingenting innan jag kan få tummen ur och fixa käk och hoppa in i duschen. Hmm..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0