sista dagen i den näst sista månaden

Tiden går så himla fort, det är redan december imorgon! Och idag upptäckte jag att 2009 har 53 veckor. Får man ens lägga till veckor sådär? Jag var definitivt helt säker på att ett år alltid har 52 veckor. Jag var till och med så pass jättesäker att jag tog till min översittar röst och "jag vet bäst"-min när Martin sa att det var 53 veckor. "Älskling, ett år har alltid 52 veck...oj...du hade rätt.." :O Men jag bad om ursäkt iallafall! :D I vilket fall som helst så borde jag sätta igång med en seriös julklappsletning. Det är roligt att ge, men inte när man har en trist budget.

Men först tänkte jag sätta mig och fundera över hur jag vill att min vår ska se ut. Förändringar är på ingång, och det är bra sådana! :D


Bjuder på en bild på ett munskydd med en Elin inuti. Detta är från min tid som betongarbetare. Jes, det är få som kan tänka sig det, men jag har minsann tillverkat väggar och grejer. Woho!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

haha attans, att dina elever skulle behöva frysa;)

2009-11-30 @ 23:49:52
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0