idag är jag på G!

Jag har massvis med energi idag! Har varit och haft en workshop i street för en John Bauer-klass. De var duktiga! Satte stegen och sådär, dock saknades det en hel del energi från deras sida, och det var lite synd. Dans blir ju så himla mycket bättre när man kan bjuda på sig själv och verkligen dansa på riktigt! Inte bara stå och göra stegen som en marionettdocka. Men man kan inte kräva allt av elever som är dittvingade och inte har någon dansvana sen tidigare. Men nu har jag haft alla ettorna på John Bauer, lite roligt. :) 

Efteråt övningskörde jag med mamma, och jag tycker att jag börjar bli riktigt haj på det nu. :D Fast mamma är inte till så stor hjälp, hon mest sitter med och finåker. Hon är mer fokuserad på fina hus och områden vi aldrig varit i än själva körningen, fast nu går det så bra ändå så det gör inget. Och dessutom brukar vi få in lite fika och sådär när vi är ute och kör, så det är mysigt! :D

Och hörrni, solen lyser över oss alla idag! Härligt!




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0