alla hjärtans dag!

Nu blev det många inlägg på en gång, men det är ju faktiskt alla hjärtans dag idag, och då måste man ju nästan posta ett inlägg bara om det! Det må vara en väldigt kommersiell dag, och visst påminner dagen de ensamma om ensamhet, men jag tycker ändå att tanken är fin! En dag helt tillägnad kärleken. Detaljhandeln satsar naturligtvis till hundra procent på detta jippo, och visst säljer rosor och choklad som smör. Och vad gör väl det, det är väl jättetrevligt tycker jag! :D

Min alla hjärtans dag ska jag tillbringa på leos, jobbar stängning idag. Det blir nog rätt kul ändå för jag kommer antagligen få jobba i köket, det roligaste stället. Kan båda sidor nu, kalla och varma, eftersom jag fick hoppa in för Maja igår. Fick passa på att lära mig då. :) Därefter blir det kanske att jag åker hem till Elna och Theresia och hänger lite, man får satsa på att umgås med dem som inte har pojkvän, eller i varje fall inte en anträffbar pojkvän! :)


En vit ros får det bli idag, de röda får tillhöra de käras skara.


Men nu är det dags att byta om till jobbkläder och sedan pallra mig iväg till jobbet. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0