whoopsie!

Jajks. Mamma ringde vid halv 10 och sa att polisen ringt henne och sagt att hennes bil har "rullat och står lite dumt". Ojojaj! Det är mitt fel det. Rusar ner och ser att bilen blockerar hela gatan! Jag hade visst råkat glömma handbromsen igår, jag som alltid alltid drar i den vart jag än stannar. Jäjä, nu är den flyttad iallafall. :D Slutet gott allting gott, ja?

Och titta titta! Detta fick alla danslärarna från Kulturama! Antingen en t-shirt eller ett linne från Kulturamakollektionen, ska kolla in det lite och prova ut nåt snyggt. I like presenter. :D Och Karin är guld, bästa chefen jag någonsin haft. (Sure, min lista är inte jättelång, men hon inspirerar helt galet mycket!)


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

hoppsan:O

2009-12-12 @ 12:59:21
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: esmeralda

Jo jag med! Ja, verkligen växjö borde ha lite sånt tycker man. Får se om jag hinner dit på söndag. Hadevarit trevligt faktiskt...

2009-12-12 @ 15:07:51
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0