På måndag smäller det!

Iiiiih jag är så himla glad just nu! Det kändes precis sådär bra i magen som jag hade hoppats, och nu är det inte långt kvar! På måndag flyttar jag in i en supernice fyra, med Coop precis under och busshållsplatsen precis nedanför på gatan. Älskar! Jag, Johanna och en till kommer dela fram till årsskiftet - därefter kommer det bli Elaine som är tredje musketören.
 
Vill flytta nu nu nu! Enda kruxet är att jag inte har en enda möbel, har ju bott möblerat på sista tiden. Första stoppet blir till att köpa en säng, sedan får jag freestyla med matlagningen. Johanna flyttar nämligen inte in förrän i mitten av oktober, och till dess att vi hämtat möbler from across the country så kommer det eka tomt hemma. Men det löser sig alltid.
 
Yaay!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0