walking in a winter wonder land

 
Jag har varit borta en stund, men nu har jag fullt med energi att ta tag i livet igen. Det känns bara fint hemma, jag har ett heltidsjobb från och med på måndag, vi ska pynta lite hemma inför advent och jag tänkte hinna med en runda till Åsa i helgen. Och jag har vackra blommor i mitt rum, bara det gör mig gladare. Saker börjar ordna upp sig igen.
 
Sedan var jag även på vårdcentralen idag, har haft så himla ont i min fot i en vecka nu. Har inte alls kunnat gå, vaknade och grät inatt för att det gjorde så ont och har haltat fram. Jag fick några tabletter utskrivna, och tog prover för att se om det skulle kunna vara gikt. Men nu har jag hunnit ta en ynklig tablett och det känns redan mycket, mycket bättre! Kan det gå över så snart? Hoppas!
 
Nu ska jag pynta, och sedan måla på mitt nya läppstift och åka in till stan för en VIP-kväll på Topshop. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0