quickie

Från Burlesquefesten i lördags!
 
Jag fick jobbet! Jag var och provjobbade idag, och ska dit igen imorgon. Det känns asgött, tror jag kommer trivas bra. Fast just nu är kroppen lite i kaos, igår kväll efter en hård houseklass började jag känna av en förkylning, så jag låg och vred mig hela natten - frös och drömde konstiga drömmar om nya jobbet. Det gick bra ändå, men det var supernära att jag försov mig.
 
Well jag försökte sova när jag kom hem och hasade sedan iväg till rep inför No Limits på söndag. Håll tummarna för att jag håller mig frisk, jag kan verkligen inte bli sjuk med föreställning och två jobb på gång. Nu slocknar jag snart igen, så sov gott!
 

Kommentarer
Postat av: pancake

vad är det för jobb? :)

Svar: På en typ snabbmatrestaurang som heter Street Food! :)
elin har ordet

2012-11-07 @ 14:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0