back on track!

Nu är jag äntligen tillbaka på banan igen, känner mig frisk! Så jäkla gött att kunna göra något annat än att bara jobba och sova hela dagarna. Gick upp lite tidigare idag för att hinna med att fixa min del av veckostädningen innan jobbet, och nu fick jag lite tid över till att sitta här en stund. Passade på att ta itu med en massa grejer jag halkat efter med igår också när jag ändå var ledig. Paaah. Min själs chi blev glad och lugn igen!
 
Idag demar jag choklad vid Globen, så jag slipper ta mig så himla långt. Och om det inte blir alltför sent ikväll tänkte jag pallra mig till Lava, det är housebattle och jam där ikväll! Någon annan som ska dit? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0