3

Okej, det var länge sedan vi listade, so here we go!

Tre saker jag inte förstår mig på:
Slingor i håret på killar, saltgurka i hamburgare och de där muddarna (ofta med en liten pälskant eller några små knappar) som man viker över kanten på stövlar eller boots. Endast för dekoration, ingen funktion alls. Varför?!
 

Tre saker som finns på mitt skrivbord/soffbord just nu:
En True Blood-flaska som är sjukt nice, mitt block med dagens to do-lista och så en superfin rund och stor burk av björknäver.

Tre saker jag gör jag just nu:
Käkar lunch, getting ready for work och häner lite med Elaine.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Dyka med vithajar (i bur såklart), åka till Tokyo och se körsbärsblommorna slå ut och skaffa en liten unge eller två sådär.
 

Tre saker jag kan:
Jag kan härma en katts rörelsemönster, jag kan göra världens godaste semlor och Elaine tyckte jag var ball när hon hörde att jag dansat bollywood.

Tre saker jag inte kan:
Stå på händer, slicka mig på näsan med tungan - eller med någonting överhuvudtaget och jag kan aldig vissla rent. Tonen skär sig alltid...

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Le franska, s'il vouz plait! Jag vill så himla gärna lära mig att se människors aura, och kunna använda mig av reiki.

Tre saker jag tycker om:
Träd! Ju större och mer vildvuxna desto bättre. Jag älskar drömfångare och kan aldrig låta bli att köpa dem om jag hittar nån fin, och så tycker jag verkligen om kalejdoskop.

Tre favoritgodis:
Banana Skids! Och allt som är surt, och choklad.
 

Tre favoritfilmer:
PS I love you, såg den igår med Elaine och bölade hela tiden. Fast jag gillar ju dessutom Transformersfilmerna skarpt också. Och sedan alla filmer med nån sköning som kör sitt race - som killen i Big Fish, eller Johnny i Finding Neverland.
 
Tre saker jag vill ha:
Just nu vill jag verkligen ha ett par nya schyssta boots, en discokula och en resa betald någonstans varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0