vecka tolv



Nu har jag kommit ur mitt konstiga humör som spökade för mig i helgen, idag har jag varit glad glad glad! Vi har jobbat lite med vår produktion idag på morgonen, ett asfett jam i början av juni som jag tror kommer bli riktigt grymt! Håll koll på att där omkring är det dags att ta sig ut till Åsaskogen för att dansa! Och sedan kom vi igång med breakingen efter mitt långa uppehåll igen, shit. Kände mig lite klumpig trots allt. Men det löser sig snart, benen måste vakna till liv igen. Jag sprang lite i helgen, så det kändes dessutom fortfarande.

Såg förresten dokumentären Style Wars, om graffitti. Ballt som fan! Blir väldigt inspirerad att ge mig ut och måla tåg, men nja. Men kolla upp den ifall ni är intresserade att se varifrån hiphopkulutren kommer ifrån, hur det egentligen såg ut där i början i New York. Åååh, jag måste fasen börja spara ihop pengar till min New York-resa! Så himla sugen på att åka dit!

Nåväl. Imorgon blir det till att springa milen på fysen, och sean popping på det. Ouff, stela ben - hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0