sssnap... shot

Woah! Till slut hittade jag vad jag ville ha och jag blev faktiskt nöjd! Är klar med julklapparna till Johanna och Elaine nu, och planen är att fixa hela familjens klappar på måndag, med noggrann förplanering i helgen. Känns som en bra plan. Fick också med mig en jacka hem som jag gått och trånat efter sedan i somras, till superbra pris! Jag bloggade om den här till exempel. Lycklig Elin!
 
Yoyo och jag fick llite ryck nu ikväll och ordnade lite i kaoset i vår garderob, och så tejpade vi upp en finfin gran i vardagsrummet! Julgran a la big city life! Kommer inte barra nånting och tar ingen plats alls. Vi ska fira lite minijul i House of Freyia på onsdag kväll efter jobbet. Så vi får väl sitta i soffan under granen, dricka glögg och tindra med ögonen! You gotta love washitejp alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0