De kallar mig för discotjej

I live for the night.
 
Det blev lite discotema på några av mina julklappar i år. Av mamma och pappa fick jag en liten discokula och så en glödlampa som man kan byta färg på (oääändligt många färger att välja på!) med hjälp av en fjärris. De såg den i butiken och tänkte att de bara var tvungna att köpa den till mig. ^^ Den fick flytta in i min lampboll i glas, som nu har disco bakom mig. Byter färg automatiskt och allt.
 
Lisa och Axel hade också hittat en discokula åt mig, en större variant. Blir super! Jag älskar dem, och har en liten hemlig plan på vad jag vill göra med dem. Egentligen vill jag ha fler bollar än så, men för nu är det en bra början! Måste skaffa mig en fin taklampa nu bara. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0