monday - mon cherie

Ännu en måndag avklarad! Tropisk värme idag, jag jobbade utomhus hela tiden och trodde jag skulle smälta bort. Skönt, men imorgon tar jag solkräm på näsan! Efter jobbet följde jag med Eric hem istället för den gamle hederlige pappan. Julia som jag jobbar med (och som råkar vara Emelies syster yster) hade hårsalong och klippte alla syskonen Hartonen. Så himla nice! Toppade lite och fixade till min knäppa uppklippning sedan tidigare. Hittat min nya favoritfrisör nu då jaaa! Blev inte sämre av att salongen bjöd på våfflor och Einarmys dessutom!
 
Värt!
 
Och så har jag hunnit med lite snabbmöte mellan matlådefix och bloggande, vill kunna jobba jobba jobba nuuu utan att tänka på allt annat! Vad jag önskar mig just här och nu:
  1. Jobba färdigt på Abetong snabbt snabbt så jag kan koncentrera mig på roligare jobb.
  2. Att jag på något magiskt sätt ska logga in på Blackboard och se att jag redan gjort och fått godkänt på min tenta i Musikteori. Vill. Inte. Alls.
  3. Flytta upp till Stockholm redan nu och installera mig i staden jag längtat efter att få bo i. Snaaart!
  4. Äta mango och nätshoppa lite utan att tänka på prislappar och löjlig tull.
Men hey nu sover vi allesammans och hoppas på ännu en kanondag imorgon! Jag ska göra det iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0