det regnar bildeeeer


I torsdags kväll! Vi hade precis mött upp Micha och dragit till Lava en stund där vi träffade Fanny as well. Lava var ett asnice ställe i Kulturhuset där man kan chilla lite och bara dansa. Love it!


Titta på himlen!


Eddieee! Roligt att alla tre är lika långa! (eller lika korta? :D)


Vi gick på stan under dagen. Fler och fler från summercampet dök upp, till slut var vi säkert 12-15 pers. Riktigt fett att det kom upp så många till jamet, vi från Växjö och så folk från Norrköping och Göteborg! :D


Loooook at my lovely shoes!! :D jag och Micha var snygga innan vi drog till jamet.


Close up! :D Så himla fiiina! Det var superrea, så jag fick två par skor till priset av ett!  Woho!


I hissen på väg up till Kulturhusets tak, dansare!


Jag och Hananamonkei!


Preciiiis när bilden togs så petade hon mig i ögat med tummen, haha!


Det började som en fin skoring, sen ballade allt ur.


Åsa, yeah baby! Blivande classmates! Johanna, Arvid, jag, Martin och Dawda!


Jam. Det var riktigt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0