Pauze

Afterwork! Eller ja, det blev en väldigt sen afterwork vid elvatiden, och jag och Martin hade inte ens jobbat. Men vi knallade ner på stan iallafall och kollade runt om det var något flaschigt ställe vi kunde chilla på. Mycket var stängt eller stängde tidigt eftersom det var torsdag, så till slut hamnade vi på Pauze. Tog en drink och satt och pratade. Lagom till ösregn och åska knallade vi hem, Quang hängde på och slaggar hos oss. Nu är jag fett trött, har en massa småärenden och annat att fixa med imorgon så vore kanske bäst att lägga sig. Sleep tight!


Glaaada grabs!


Jag hade ögonskugga fö en gångs skull, sminkar mig knappt nu för tiden.


Två konstiga ögonbilder, Rosanna och Kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0