long time no see

Heeey kompisar, hur mår ni? Jag skulle precis gå och lägga mig men tänkte köra en liten update innan jag kryper ner i bingen! Har haft en massa för mig idag, känns nice att vara lite hurtig sådär. :) Fina bilden är ifrån igår, vi satte oss ett gäng på 4 krogar och tog lite drinkar efter allsången. Astrevligt! Känndes inte alls som en vanlig måndag, semester - I love you! Vi knallade runt i hela stan vid tolvsnåret för att hitta nåt ställe att käka på, men allt i Växjö är tydligen stängt vid den tiden på en måndag. Hmpf. Det slutade med att Kajsa hängde med oss hem och sov här efter att vi proppat i oss lite tacosrester. Mmmm!



Idag har jag och Kajsa spenderat. Vi var inne på H&M i säkert två timmar och provade. Det spelar fan ingen roll hur ofta jag är där, hittar ändå alltid något! Jag hade inte riktigt tänkt handla men det blev lite ändå.. Ska hålla mig nu ett tag har jag tänkt. :) Well, efter det jobbade jag faktiskt lite. You heard me, jag jobbade! Mötte Hanna på Kulturama för att prata bollywood. Hon tar ju över mina klasser så jag gick igenom klassupplägg, teknikövningar och annat. Bra skit, hon kommer bli superb! Så skynda på att anmäla er till hennes klasser nu i höst! :D

Och hörrni! Jag har även cyklat en massa idag, som träning alltså. Hängde med pappa och Martin på en tur. Jag och pappa på supertandemcykel (den går SNABBT!) och Martin på racercykel. Så himla skönt, och vackert! Men nu blev det långt här, så ska bara avsluta med ett gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0