to do-listan krymper


Den här stilige kissen är egentligen inte alls så glad över förändringen som kommer på onsdag. Ouff jag hoppas det kommer gå bra det här!

Idag är en sån där dag när jag måste fixa med allt som måste fixas. Jag har ringt en massa olika ställen för att säga upp avtal, ändra namn på räkningar och fixa lägre avgifter i fackföreningen. Värst är när de inte svarar så jag måste maila en massa och sedan sitta spänt och vänta på svar. Hanna var också här en sväng, har inte sett henne på jättelänge nu! Hon gottade sig lite i mina klädhögar och drog hem en hel del. Vi knåpade också ihop ett finfint andrahandskontrakt för vår hyresvärd att godkänna, så snart börjar alla bitar falla på plats! Galet. Snart drar vi alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0