a different point of view


Jag skulle inte tacka nej till det här inom den närmsta framtiden. Paris eller Barcelona lockar mer än mest, vore inte det något för att fira min och Martins tvåårsdag? Indeed. Pic.

Had a nice day? Jag har mest bara koncentrerat mig på jobb idag, vilket i mitt fall blir en väldigt lång arbetsdag. Så fort jag vaknar funderar jag på mina danser till uppvisningen, sedan planering och mailande, därefter koreografering och till sist undervisning. Men första koreografin är klar och ute hos eleverna nu iallafall! Mina tisdagsraggare fick lära sig det sista idag, nu är det bara att repa in det. Ser fram emot när alla koreografierna är klara och börjar sätta sig hos eleverna. Det är alltid spännande att se om min idé funkar som jag tänkt mig från början. :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Då får vi la hoppas att alla övar hemma på stuntsen vi utsätter oss för :D Teehee

2011-04-06 @ 00:29:57
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0