how bout them tattoos?

Vad tycker ni om tatueringar? Och om människor som har dem? Det har ju för det mesta varit så att människor blir bedömda efter deras tatueringar, eller efter existensen av dem. Personligen tycker jag att det har lättats upp, det är inte längre omöjligt att få jobb om man har en tatuering. Men fortfarande finns det förutfattade meningar. Men jag tycker egentligen att en tatuerad person är mer att lita på i vissa situationer än andra. En vän till Martin som tatuerar, och själv är tatuerad, pluggar till optiker. Hade jag fått välja hade jag hellre fått hjälp av honom än en vanlig Svenssondam. Oavsett hur han ser ut, så är han i sin position på grund av ett stort intresse. Ett intresse som inte har blivit undanskuffad på grund av tatueringar och förutfattade meningar om gaddade personer. Anyways, vad tycker ni läsare om tatueringar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0