hello stranger

Hej fina! Jag har haft en dålig jobbdag idag! Galet. Jag förstår inte hur mina elever kan stå ut med mig en dag som denna, eller så kanske de inte ens gör det, men vågar inte säga till. Oavsett så har det gått så dåligt idag, jag skulle lära ut två övningar och båda gick bajs. Så vi sket i dem, efter att jag tragglat ett tag och försökt få ordning på tankarna. Det blir till att rensa huvudet till nästa gång. Big time! Sorry loves.

Imorgon är det fredag hörrni! Jag har hiphop och ragga imorgon, sedan hem och mysa med sambon. Jag drar till Uppsala över helgen för att gå på ett kropp och själkonvent. Det blir nog roligt!


Crappy webcambild. Jaja. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0