dagens...

vill ha: Bättre väder, speciellt med tanke på att jag inte har cykel för tillfället, blir nog buss för min del!

klädsel: Danskläder blir det nog väldigt snart, varma sådana - jag fryser!

frisyr: Hängigt och lite småfancy vågor ändå.

låt: Bhusta Rhymes - I´ll hurt you, eftersom jag koreograferar till den.

planer: Jobba undan en massa och ha klass.

saknad: Min cykelnyckel.

dummaste: Det är regnigt ute och kallt i lägenheten men jag fortsätter knalla runt i underkläder för att det helt enkelt är för tråkigt att behöva tänka på vad jag ska ha på mig. Det är kallt!

misslyckande: Min vänsta lilltå som är extra stor idag (?) och slår i allting!

drog: Att spela upp situationer i huvudet där jag alltid går ur som segraren.

köp: En godis senare för att göra mig glad!

godaste: Kellogs Special K med jordgubbar och chokladbitar!

humör: Irriterad.

citat: Det har inte sagts ett ord högt i den här lägenheten idag, och jag orkar inte lyssna på andra heller.

roligaste: Läsa löjliga bloggar av personer som definitivt inte är lika bra som jag - sätter standarden för dagen, huh?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tävling i bloggen :D Kika in!

2010-05-05 @ 12:24:59
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0