woho!

Idag har jag varit supereffektiv! Var uppe ganska tidigt eftersom jag skulle följa Martin till bussen, och kom sedan hem och pluggade körkortsteori. Därefter körlektion. Tyvärr så tyckte min körskollärare att jag ska ta ännu en till lektion inför min uppkörning, precis innan. Jaja, bara jag klarar det! Pallrade mig hem och planerade kvällens lektioner, drog till Pilbäck och fyllde i en lönelapp och lämnade nycklar (skönt att lägga det bakom sig nu!).

Sen var jag och kikade på en lägenhet, och jag hoppas verkligen att allt går vägen så att jag får den! Egentligen skulle jag kollat på den på torsdag, men eftersom mamma var ledig idag (bättre med sällskap) och för att jag inte kunde hålla mig så tog vi det idag istället. Jag vill inte ta ut något i förskott bara, men håll tummarna för att det går vägen! :D Jag har också hunnit med ett personalmöte på leos, och ska strax iväg till Kulturama och jobba ärslet av mig. Supereffektiv idag, jajjemän!




Nu blev det brådis!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0