lång dag med mycket på schemat

Ojoj vad trött jag är nu! Kom hem för en stund sen från Kulturama, tog dessutom längre tid än vanligt att pallra mig hem eftersom jag var tvungen att ta bussen, min cykelkedja har hoppat! :( Men i bakvänd dagens ordning har jag varit och dansat street, gick bra! Vi fick koreografera i grupper till showen vi ska ha, det blir nog kanon! Vi fick faktiskt till en koreografi med lite mer commercial hiphop-influenser än vad vi brukar ha, så det var bra. :D Innan dess jobbade jag, alla mina grupper har börjat på danserna till uppvisningen nu, även det känns skönt! Nu är jag igång!



Idag flyttade min bror hemifrån för andra gången! Han lägenhet är verkligen jättefin, på åttonde våningen! Vi var där och hjälpte honom, och jag tror att det kommer bli grymt fint när han får iordning alla saker. Lyllos honon! Jag vill också flytta! Men min tid kommer, och tills dess satsar jag på att ta körkortet, hade min tredje körlektion idag på morgonen. Det känns riktigt bra, jag kanske tar det där kortet nångång faktiskt! Fick lära mig att fickparkera och hålla på. Nu gäller det bara att hitta tid när jag och en förälder kan ut och öva, för det är verkligen inte det lättaste när jag jobbar kvällar och de jobbar dagar. Hmm, tricky.

Men nu är det definitivt mat och dusch som står på schemat, och sedan sömn. Ska jobba öppning på leos imorgon så jag vill vara utvilad.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0