titta på katten i tio sekunder - gratis lyckopiller!

 
Okej, mitt hälsofokus har börjat ta form lite grann nu. Jag har varit på vårdcentralen idag och tagit nya blodprover för att se om jag har alldeles för höjda giktvärden, eller om jag bara ska se det som en jobbig inflammation helt enkelt. Min läkare lugnade mig iallfall och det kändes skönt att slippa oroa mig så mycket för det nu. En sak mindre.
 
Jag ringde också och försökte ta reda på så mycket som möjligt om operationen, så nu känns det också lite bättre. Hittils har jag bara fått beskeden som en kalldusch i ansiktet och inte riktigt hängt med i vad som ska hända och varför. Men med lite klarhet så är det bara att andas djupt och ta sig igenom det. Just nu nojjar jag över att vara sövd, aldrig behövt vara det tidigare. Tack och lov.

Jaja. Tjat. Men det är inte mycket annat jag har på hjärnan just nu faktiskt. Mina veckor har gått till att må dåligt över provsvar och liknande. Jag har en dipp i livet just nu bara. Men jag har åtminstone kunnat grena ut vad jag behöer göra för att må bättre. Och till dess att livet känns lite ljusare så tar jag en dag i taget.
 
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: pancake

<3

2013-01-24 @ 10:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0