svinkallt, svinbra, svinkonstigt

What up.
 
 
Inte så ledig "ledig" dag idag, men jag har fått lite gjort iallafall! Hittat mina nycklar (pjuh!) som jag trodde var dead and gone sedan igår. Jag hade lyckats låsa in dem i skåpet på jobbet. Och så var jag en sväng ute i Sollentuna på en jobbintervju på Danshuset. Som gick bra! Blev erbjuden receptionistimmar, och klasser kanske senare eller till nästa termin. Jag har lite att fundera över dock, det är lång resväg till skolan jag isåfall ska jobba på och inte altför många timmar, så jag vet inte om jag har råd helt enkelt. Vi får se! :)
 
Sedan hann jag inte mer än hem och ta en p-nap innan jag åkte in och träffade Maja. Vi åt på nån skum kinarestaurang på en bakgata vid Drottningatan. Vi var riktiga freakattractors, massa konstiga konversationer och människor omkring oss. Men det var nice ändå. :)
 
Nya örhängen sedan nån vecka tillbaka. Känns naturligt som om jag ägt dem i åratal!

Kommentarer
Postat av: tania

hej

Vad har du köpt de?

Svar: Hej! De kommer ifrån Topshop! :)
elin har ordet

2013-01-14 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0