vad stör du dig på?

Haha, jag och Elaine hamnade i en disskussion om vanliga saker man kan gå och störa sig på. Har ni funderat på det? Sådant som man bara inte kan hjälpa att irritationsradarn går igång och reagerar på.
 
Vad vi stör oss på idag:
  • Människor som inte kan ge fan i saker. De som bara måste veta saker som egentligen inte rör dem i ryggen.Och när man väl svalt irritationen och förklarat allt så är att de kan säga ett uttråkat "jaha" och sedan inte bry sig mer än så.
  • Dem som inte vågar ha på sig vad de egentligen vill, men som ändå tycks ha hur mycket åsikter som helst om vad andra har på sig. Låt fjortonåringen ha sin tjocka dunjacka i tidiga september, låt tjejen ha nudefärgade strumpisar till shortsen i höstmörkret, och ta på dig vad fan du vill.
  • Folk som inte svarar. Har man bestämt att man ska höras på telefon vid ett speciellt klockslag, då svarar man. Det funkar inte att gå omkring med telefonen och lägga upp bilder och statusuppdateringar, och sedan skylla på att man inte hör telefonen när den ringer.
  • Folk som tar saker för givet och inte har vett att fråga om lov att få låna saker. Eller ännu värre - de som inte lämnar tillbaka det som de lånat. Har jag lånat ut något vill jag ha tillbaka det så snart som möjligt, och dessutom verkligen inte behöva komma och hämta tillbaka det själv. Detta gör mig galen.
 
Vad stör ni er på?

Kommentarer
Postat av: Yoyo

Motherfucking big WORD!

Svar: hahah yeah!
elin har ordet

2012-09-28 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0