tips tips!

 
Jag kikade igenom några bildmappar på datorn och hittade denna salivproducerande bilden! Vi drog ihop lite fruktsallad av det som fanns och serverade lite fancy hemma hos Lisa och Axel, när mamma och pappa kom förbi. Måste bara tipsa om enklaste och godaste vaniljsåsen!
 
Enkel och snabb vaniljsås:
  • 1 burk creme fraiche (2 dl)
  • 1/2 dl florsocker
  • 1 msk vaniljsocker
Blanda ihop allt och servera! Kanon tycker jag, eftersom creme fraiche är något jag ofta har hemma, till skillnad från till exempel en färdigblandad köpt vaniljsås.
 
Åh typiskt. Nu är jag så sugen så jag dör, men har knappt nån frukt hemma. Äpplesallad?

Kommentarer
Postat av: Karin O

Vad gott!

2012-09-05 @ 01:02:10
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0