sleep tight, little monsters

Det blev en riktigt bra dag idag! Jag satt på café Fåtöljen i princip hela dagen och jobbade. Skönt att komma hemifrån och inspireras, fokusera mera och njuta av rörelse. Jag fortsatte bort till en presentation på söder, utan att ta med mig en gäst men för att lyssna och inspireras. Jag var så himla hungrig så jag smet lite tidigare och promenerade bort mot tunnelbanan i sensommarkvällen. Härligt.
 
Hemma så passade jag på att vara lite ledig och ta hand om mina stackars naglar som inte sett mycket av kärlek på sista tiden. Har hunnit med att strötitta på True Blood också, jag har fått Pontus helt hooked, det är bra skit helt enkelt! :)
 
Nu tänkte jag krypa ner i sängen, jag har blivit så himla fond of sleeping på sista tiden. Hur skönt är det inte att få gå och lägga sig?! zzzZZZZzzZzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0