Skatteverket

Jag var förbi Skatteverket tidigare, myndigheten med stort M! Det var såklart en massa kö, och jag fick inte den hjälpen jag hade velat ha. Nu ska allting skötas själv, helst hemifrån på nätet - men jag är oldfashioned och vill ha nån som ritar bubblor, skriver tydligt och förklarar typ fem gånger så jag är med.

Weeell, anyways. Jag var på jakt efter en F-skattsedel denna gången. Behöver en för att få lön via jobbet och för att kunna fakturera dansjobb och liknande. Vi får väl se om Elin the businesswoman klarar av att få allt rätt själv eller måste ringa pappa. 8)

 


Kommentarer
Postat av: Prova fakturaprogram?

Aha, kul! Välkommen till företagsdjungeln ;)

Jag håller på och bygger ett bokföringsprogram. Gillar din blogg. Om du är sugen kan du få låna det och använda det gratis, iaf ett halvår eller så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0