onsdag wednesday mittwoch

Jag blir fan knäpp! Jag får verkligen inte till det här med cellprovskontrollen, det vill liksom inte riktigt fungera för mig. Eftersom jag är skriven i Växjö så vill ingen barnmorskemottagning här i Stockholm ha med mig och göra, och kallelsen jag fick gällde för Göteborg. Alltså herregud vad myndigheter ska hålla på sina regler, som det ser ut måste jag kanske ta tåget ner till Växjö för att ta det där himla provet. Det kan ju knappast bara vara jag som flyttat hit men är skriven på annan ort?
 
Gosh vad jag önskar mig en egen lägenhet nu, med mitt eget namn på kontraktet. Det vore skönt att vara lite mer rotad.
 
Outfit for today: Jeansskjorta - H&M / Leggings - Bikbok / Armyjacka - Chelsea (Göteborg) / Sjal - H&M / Väska - Vintage / Örhängen  - LA (Melrose Ave.) / Solglasögon - Ur&Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0