onsdag den tjugosjätte september

Gomorron gomorron! Är ni vakna ännu? (Hehe, råkade skriva nakna först.......är ni?) Jag jobbar på att förändra mina vanor, visste ni att det tar 21 dagar att bryta ett mönster och kapa en ny vana? Jag är inne på dag två nu, försöker komma upp vid sju och sätta igång dagen. So far är det jätteskönt att komma igång tidigt!
 
Såå dagens planer. Jag ska snart åka in till stan för att möta upp Johanna och Rasmus. Vi ska ut till Älta och kika på en lägenhet - snälla håll tummarna för att den känns bra och "hemma"! Därefter ska jag på ett informationsmöte på Arbetsförmedlingen. Jag tog mig äntligen i kragen och skrev in mig där igår - bring it on! Och sen då? Ska hem och jobba, jobba, jobba. Vill verkligen få min business i rullning så jag kan försörja mig på det. Hej och hå, klart det ska gå!
 
Vad har ni för planer för dagen? :)
 
Såhär såg jag ut igår. Gubben i tunnelbanekiosken uppskattade att jag hade ansträngt mig, hehe. Jeans - H&M / Kofta - Gina Tricot / Tisha - Topshop (NY!) / Armyjacka - Chelsea / Hatt - H&M / Väska - Vintage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0