mitt lebensraum

Här är mitt lilla söta rum! Man får verkligen bara plats där inne om man ska gå till sängen och möjligtvis ta fram nåt klädesplagg, allt annat får snällt hänvisas till annan plats i lägenheten. Men det är mysigt, och sängen är skön. :) Får visa er lite bättre sedan, när jag kommer ihåg att ta bilder i dagsljus.
 
Just nu är det fasadrenovering på G utanför huset, så man blir lite smått depp av att inte kunna se ut. Men imorgon skulle de tydligen måla fönsterna, så det gäller för mig att fly lägenheten. Jag är inte supersugen på att vakna av att det står en herre ovanför huvudet och börjar måla. Hur tidigt börjar de där människorna jobba egentligen?
 
Åh... känns som att bli utgasad ur sin lilla rävlya. :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0