I´m not telling you it´s gonna be easy, I´m telling you it´s gonna be worth it

 
Byxdress - H&M / Kofta - Monki / Bandjacka - H&M / Hatt - H&M / Väska - Vintage
 
Hej fina! Har ni haft en bra lördag so far?
 
Elaine har dragit vidare mot andra platser, och jag sitter hemma och jobbar lite just nu. Vi var tidigare på ett seminarie med jobbet, och jag är sjukt inspirerad och taggad! Himla bra månadsboost med föreläsningar och bra talare. Nu finns det ju faktiskt ingenting som stoppar mig!
 
Jag försöker multitaska lite också och fixa inför flytten och sådär. Mycket kul på gång nu alltså! Får se om lördagen spenderas hemma med fix och tidig sömn, eller om jag hakar på någon som ska ut. Det märker vi. Ha en fin lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0