dance your ass off, baby!

Jag hade all energi i världen igår kväll, all hyped up efter en presentation med jobbet, så jag var tvungen att dra och dansa av mig lite! Mötte upp Karin och drog till Västmannagatan och housade med Martin. Så. Jävla. Gött att svettas som en liten gris och ta ut sig helt! Kärlek på det!
 
I höst har jag tänkt mig att ta en houseklass i veckan, dansa så mycket som möjligt på Lava samt passa på när det är prova på-klasser och workshops i stan. Tack och lov så är det ju massor att välja på i en stad som Stockholm. :) Jag har inte råd med ett terminskort denna terminen, så det får bli ströklasser helt enkelt. Men det känns inte helt fel det heller! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0