Blog Awards a la Elin

Mycket fuzz om Blog Awards som var i helgen i bloggvärlden just nu, så jag tänkte att jag gör mig ett eget litet award här på bloggen! Men med vinnare bland de bloggar jag dagligen läser. Kanske kan även ni hitta inspiration bland någon av dessa!
 
Och vinnarna äääär:
 
Elin "The Gypsy" Henriksson
Kanske inte särskilt ny på blogghimlen, men har definitivt skjutit rakt upp som en raket sedan jag började läsa! Från att ha varit ganska tystlåten modeblogg till att ha fullkomligt exploderat i tempo och driv! Trots sina endast 17 år är Elin otroligt inspirerande när hon jonglerar livet med en egenstartad webshop, skola, växande Stil-blogg och pojkvän. Kika in för inspiration till både outfits och att våga satsa på något ni älskar.
Angelica Blick
Precis som i VR Blog Award så kammar Angelica hem vinsten även här. Hennes fingertoppskänsla för stil har gett henne en position i mode-Sverige som nu innebär events, modevisningar och resor. Något som man som läsare får följa med på och inspireras av. Genomtänkta outfits, alltid vackra bilder och en trevlig och ödmjuk Angelica.
Hela Karin
Otroligt välskrivna iakttagelser från livet självt, här hittar man händelser ur livet och kloka råd om hur vi tar bättre hand om oss själva. Karin får mig alltid att tänka till, ger mig nya synvinklar och andra sätt att se på saker och ting, oavsett om det handlar om kosttillskott eller melodifestivalen.
Isabella "Blondinbella" Löwengrip
Trots att hon varit med i gamet längre än de flesta så kan jag inte sluta fascineras över hennes otroliga driv och "just do it". Så pass ung, och med så pass mycket erfarenhet. Det är sällan jag känner att jag vill gå precis samma väg och göra så som Isabella har gjort, men jag hittar alltid inspirationen till att lita på magkänslan och satsa på mina drömmar när jag läser hennes blogg!
Maria Ahlgren
Maria är skönhetsredaktör på tidningen Bon och delar med sig av beautytips i alla prisklasser. Men det är inte bara en ren och skär beautyblogg, utan här får man även humoristiska småglimtar av Marias liv samt spännande raw food-recept. Verkar vara en riktigt skön och glad tjej!
Hanna "HanaPee" Persson
Den mest provokativa bloggen jag läser, dock i en helt annan klass än de unga Stockholmstjejerna med sillisar. Hanna är Sundsvallstjejen som skriver precis vad hon vill skriva, utan fejkleenden och tillfixad vardag. Det är alltid skönt att läsa en blogg där det får vara fult, ledset, glatt och allt däremellan. Mycket bra inlägg om bland genus och allmänt pepp. Bra tjej!
Evelina Börjesson
Min fina barndomskompis med sådan skrivartalang! Älskar hennes vardagsiakttagelser och funderingar kring allt som har med livet att göra. Det är lite fattigt med uppdateringarna, men det kompenseras med humoristiska och fint skrivna inlägg när de väl dyker upp. Evelina borde få publicera krönikor, överallt!
 
Sedan har vi ju också årets hälso- och träningsblogg och årets bloggsnackis som inte riktigt fick vara med i år. Så kan det gå! Enjoy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0