that´s how I roll!

Hej vänner!
 
Idag är det en riktigt bra dag, känner ni det? Jag blev uppringd tidigt imorse från ett jobb, fick komma på intervju och fick sedan jobbet! Mycket nöjd. Bara ett kortare projektjobb, men det passar mig bra just nu! Så det känns roligt. :) Kommer dessutom få ha en bil under en femveckorsperiod, like a boss.
 
Har också jagat omkring på olika bibliotek för att kunna skriva ut och kopiera intyg och liknande.Och så hämtat ut mitt nya mobila internet, fresh to death! Nu ska jag laga mat och jobba vidare lite med jobb nummer två. Here we go! Jag är effektiv idag, känns som om jag får mycket gjort!
 
Och så nya fina hatten på huvudet, för att fira att jag fått jobb. Från H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0