ny vinterjacka?

Jag drar mig alltid in i det längsta för att köpa en ny vinterjacka, av någon anledning tycker jag att det är så himla svårt att hitta en fin. Jag är inte alls intresserad av de tjocka och varma dunjackorna som alla har, jag blir alldeles för varm och tycker aldrig att de passar till nånting. Men det är svårt att hitta en bra jacka utan att förstöra känslan i sin outfit, att hitta något som kompletterar stilen snarare än lägger sig som ett täcke över.
 
Dessa två är superfina, skulle mer än gärna haft båda i garderoben. Priserna avskräcker verkligen när cash flow is low, men titta är gratis! Får se om jag hittar ett mer prisvärt alternativ eller får rocka min lagade parkas ännu ett år.
 
1. Maje och 2. Francis Leon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0