mjaaa, men det tar sig!

Jag lovade ju lite bilder på lägenheten, och jag hann fota lite iallafall innan det blev för mörkt igen. Mitt rum är kaos igen, så visning det får bli efter nästa helg när jag antagligen fått lite mer ordning. Jag väntar på en byrå jag ska få låna av Johanna som kommer förenkla mitt liv avsevärt! :)
 
 
Här har vi vardagsrummet på nedervåningen! Soffan köpte Johanna typ första dagen här, så vi hade iallafall en sittplats. Rummet är stort så bakom "bilden" finns det fortfarande en massa plats över. Det ska in ett piano, en TV och lite sådär också, och bara vi får bo in oss lite och får fixa med detaljerna tror jag detta rummet kommer bli asnice hängplace.
 
 
Och så hallen. Precis till höger har vi ingången, och direkt till vänster har vi köket. Bakåt finns det också massa plats, där kommer vi fixa till med hatthylla, krokar, många stoställ (hehe) och nån slags bänk. Kommer också bli bra! Tur att vi har stor hall, det är ändå fyra personer som ska dela om lebensraumet.
 
Lite blev det iallafall! Jag sitter just nu och väntar på att håret ska torka till lite, har duschat efter en asnice houseklass. Mamma och pappa åkte hem igen tidigt imorse, och sedan har jag mest kommit ifatt med att ringa viktiga samtal och fixa lite här hemma. Har varit en riktigt bra helg, fått massa bra gjort i lägenheten!
 
God natt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0