meeting, meet thing, me think

Det har varit full rulle hela fredagen, men solen sken på näsan och jag kunde inte önska mig en bättre dag! Har varit på arbetsförmedlingen för fler informationsmöten, lunchat på Café String med Maja och fönstershoppat vintage, träffade David och hans kompis från Växjö som är här och hälsar på i helgen, haft visning för en trevlig kille som kanske vill hyra vårt extrarum och nu har jag bara myslyssnat på Lana Del Rey som jag precis upptäckt.
 
Så himla danssugen! Har blandat freestyle goes weird floorimpro goes jazzpirouettes goes modern med uppackning av de sista i säckarna här i rummet. MIn plan är att placera allt utmed väggarna så det känns lite mer städat till dess att jag får hit möbler att stuva undan allting i.
 
Jag är lite lycklig i själen, jag har så himla många fina människor runt omkring mig. Kärlek på det.
 
Åh jag vill ha mjölk. Jag vill ha mjölk hela tiden nu. Varför ett så plötsligt mjölkcraving? Orkar jag hämta mjölk? Det är ju faktiskt en hel våning ner nu i vår stora lägenhet. *nöjd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0