Like a crow I got an eye on that glitter

25 kr för allt, rea på GT. Jag älskar uppenbarligen pilarna, så fab.
 
Dags att gå och lägga sig, jag behöver sova bort den här dagen. Jag har pendlat i humör idag, vilket var länge sedan. PMS skulle jag tro. Har legat och gråtit en skvätt till fin musik, fått panik och oroat mig, varit trött och lite besviken, men också så himla glad och lycklig däremellan. Det är skönt ändå. Man känner att man lever lite, och framförallt - man känner att man inte håller på att domna bort i något slagt apatiskt, balanserat känsloläge.
 
Jag vill ha någon brevid mig nu, bli pussad i nacken och lyssna på lugna andetag att somna till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0