jag har en säng, finally!

Hej fina!
 
Ursäkta ekandet här på bloggen de senaste dagarna, jag har haft fullt upp med hemma-fix hela helgen! Jag åkte en runda till Åsa i onsdags för att möta upp mamma och pappa som kom från Växjö och för att hämta upp en byrå (som visade sig vara spårlöst försvunnen), och sedan har vi flängt runt på IKEA, lagt golv, satt upp lampor, fixat tvättmaskinen, byggt ihop möbler och allt annat småfix som behövs. Jag är så himla glad! Det känns jättemysigt här nu, riktigt hemtrevligt! Imorgon lovar jag lite bilder, just nu är det gipsdamm överallt och alldeles för mörkt.
 
Nu ska vi bara försöka få iordning lite på det sista, hålla det lite ordnat och sedan vänta in nästa flyttkaos nästa helg. Då kommer fröken Elaine och hela Johannas flyttlass på en gång. Balansen mellan totalt kaos och hemtrevligt stök är just nu lite svår att hitta, antingen eller. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0