it´s getting late, feel free

Det har varit en lång, men rolig dag mina vänner! Jag har knatat omkring med träningsvärk sedan igår, fett gött men med tanke på hur mycket jag har gått idag så hade det varit nice att slippa innelårsvärken... at least. Efter mina två klasser på Marikas drog jag till Lava, och sedan tillbaka till Marikas för rep. Det känns idag!
 
Men nooog! Min bästa bror var här i Stockholm för jobb i dagarna, och idag var han helt ledig för att kunna hänga med mig innan han åkte hem igen. Han var hemma och kikade på hur jag bor en sväng, och sedan gick dagen mest ut på att strosa omkring, äta gott och kika lite på slottet. Värt! Jag är lite saknig efter familjen just nu så det är tur att jag får lite smådoser då och då. Håller tummarna för att Lisa kommer upp med Einar och hälsar på snart också, jag skulle glädjevolta ifall jag fick gosa lite med systersonen.
 
Visste ni att jag mår psykiskt dåligt av formklippta träd och buskar? Finns inget värre än att tvinga in något vildvuxet och vackert i en obekväm form, allt för att anpassas till konstiga föreställningar om en perfekt värld...
 
Bullseye! (The grandma version..)
 
Jag tror jag har missat att visa mitt lilla DIY-projekt på min armyjacka, right? Jag ville göra något med den (Johanna har dessutom en exakt likadan - mer anledning att krydda min lite grann) och hittade en fin mormorsduk på second hand för en femma. Sydde fast den för hand - klart! Jag gillar den, och slutar jag gilla det så är det enkelt att bara sprätta bort.
 
Jeans - Cubus / Stickad tröja - Vero Moda / Armyjacka - Chelsea / Väska - Vintage
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0