inflyttningsfest - dagen efter

Hej fina ni!
 
Jag lever, lever ni? Jag hann inte riktigt kika in här igår, jobbade i Uppsala och skyndade sedan hem till House of Freyia för att säga hej till fina Erika som är här över helgen och sedan kicka igång inflyttningsfesten! Vilken blev riktigt lyckad! Jag glömde helt bort att ta bilder men det var en skön blandning av folk här. Några nya ansikten, några gamla godingar. ♥ Tack alla som kom och gjorde det till en asbra kväll!
 
Erik, jag och Eos at the partey!
 
Solen sken så vackert genom fönstrerna idag, och vi tillät oss att ha en riktig slappdag. Låg och drog länge i sängen och hade sedan lite nice kollektivhäng. Riktigt gött. Hoppas att ni haft en fin helg. Nu taggar vi för en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0