första och andra jobbdagen som miss Chocolat

Mitt internet krånglade en massa igår, men här är inlägget som jag försökte posta då! Såhär ser det ut när jag jobbar! :D
 
"Nu har jag en hyrbil att glida till jobbet i, och idag har jag varit en vända i Uppsala och jobbat som chocolatlady. Man ler stort och bjuder alla på choklad, så det är ganska nice! Verkar som att Uppsala är the place to be också... damn! Hade en massa katter runt omkring mig att vila ögonen på, log lite extra och bjöd på lyxchoklad. Vägen till mannens hjärta går via magen, eller hur var det?"
 
 
Idag har jag gjort precis samma sak, och sedan kommit hem och fått iordning ite hemma. Vi har fått upp lite tavlor och jag har fixat lite på mitt rum inför festen imorgon. Japp, inflyttningsfest coming up peeps! :D Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0