förorten och jazz

Hallååå ellerrr! Mår ni bra idag? Jag är fruktansvärt trött, kom hem jättesent inatt och knappt sovit, men hade en bra kväll! Mycket på en gång dock! Stressade runt på IKEA och handlade lite smågrejer till lägenheten på eftermiddagen, storhandlade och skyndade sedan hem för att ta oss till Rosanna i Jakobsberg. HImla mysigt med drinkar och drinklekar. :)
 
När vi sedan drog in till stan så lyckades jag kliva sönder hela min 12 ish cm-klack, IGEN! Samma jävla sko som det hänt med en gång innan! Ska gå till skomakaren och hota dem till att göra den bästa lagningen någonsin. Well. Det löste sig och jag fick åka till Telefonplan och låna ett par sneakers av Karin, tack! Fick med mig henne in till stan också, drog till Fasching och lyssnade på jazz-jam hela natten. Mötte upp David och Albin där och hade a great time!
 
WoooOOOAaooaoaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0