chokladfabriken

 
Jag har varit sjukt seg i huvudet sedan jag kom hem idag, så hela kvällen har jag varit gnällig och slö. Men men, jag var på utbildning idag! På torsdag börjar jag mitt nya femveckorsjobb med att dema Marabou Premium i butik, och jag ser verkligen fram emot det! Jag har fått lära mig en massa om chokladens ursprung, hur den tillverkas och vad Premium står för idag. Och så provsmakat choklad såklart, hehe.
 
Efter dagens slut fick vi ta varsin kasse och fylla på med chokladkakor. Jag tog tills jag skämdes. På torsdag till lördag kommer jag hänga i Uppsala, så passa på att dra och handla så ser jag till att ni får choklad i magen! (Minns inte vad butikerna hette dock...)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hehe mitt gamma jobb ju! :) Kul!!

Svar: Har du gjort detta? :D vad kul! Gillade du det?
elin har ordet

2012-10-24 @ 07:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0