catwalks, krokodiler och dumburken

Mmm, jag sitter och jobbar lite i vår grymma soffa, jag invigde den inatt och skippade att sova på golvet. Funkade utmärkt som extrasäng! Anyways, skummat igenom alla bloggar jag läser och blivit nyfiken på Project Runway Sverige som hade premiär igår. Kommer bli nice att ha TV senare, men till dess får jag klara mig med datorn. Beställde ett nytt abonnemang och mobilt bredband tidiare idag, så när det väl kommer ska jag streama!
 
Någon som såg premiären igår? Var det något att ha? Jag gillar den amerikanska versionen så hoppas på att även den svenska håller måttet.
 
 
Och hörrni! Excentriska modelejonet Anna Dello Russo´s samarbete med H&M släpps i butik imorgon, och jag dör lite på krokodilsolisarna! Om jag bara hade haft en ekonomi som tillät lite extravaganta utsvävningar! :/ Jag får hålla tummarna att nån bara får för sig att klicka hem ett par åt mig, som en liten treat. Drömma går ju.
 
Raaaowr!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker absolut den svenska versionen håller måttet. Ibland känns det sådär pinsamt kopierat rakt av med repliker som förekommer i den amerikanska versionen som översätts direkt till svenska och inte blir sådär himla bra. Det får man väl dock räkna med när vi lånar konceptet.Det verkar vara riktigt duktiga designers iallafall:)

Svar: Nice! Spännande att se designerna! Men jag antar att man hade stört sig lite på ifall de hade försökt göra något eget av det, det är ju trots allt ett vinnande koncept redan. :)
elin har ordet

2012-10-03 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0