breakfast club

Mmmm, mums!
 
God morgon vänner! Eller tja, det verkar ju faktiskt närma sig lunch nu. Jag har en dålig vana att göra massa annat än att äta frukost precis när jag vaknat, "jag ska bara...", känner ni igen det? Jag har suttit och fixat med massa blanketter och grejer nu på morgonen, ska snart göra mig iordning för att åka och möta upp Johanna och Rasmus på IKEA. Blir lite storhandlingsdag idag, och ikväll väntar drinkar och fiesta! :D
 
Mmmm btw, jag blev så himla sugen på att starta någon slags frukostklubb! Man bjuder på lyxfrukost hos var och en, olika varje gång, har något slags tema att diskutera eller liknande. Så himla mysigt! Någon som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0