NO LIMITS var dooope!

Jag har haft så himla roligt idag! Efter all reptid, sena kvällar och flummiga lektioner fick vi äntligen stå på scen! Genrep och sedan två stycken föreställningar. Jag var lite svajig under genrepet, var lite nervös eftersom jag inte dansat på scenen innan och missade ljusrepet igår - men föreställningarna gick bra. Fina Fia kom och tittade på den senare - tack hjärtat! Det betydde jättemycket för mig! ♥
 
Tack också till den sköna gruppen av människor jag fick jobba med,  stort TACK till Maja och Malin som gjorde ett så sjukt bra jobb med koreografin och tack snälla för att jag fick vara med! I had a blast! :)
 
On maj wäj! Hostig och snorig - men ändå taggad!
 
Koreograferna he-he-heey! Maja och Malin.
 
Urban Angels under genrepet. De vann det åtråvärda preiset för bästa performance. De hade fläktar n shieat på scenen. :)
 
Jonna lägger sista handen på Michelles sotning i logen.
 
Beauty.. and the ostrich?
 
#instaswag #snapbacks #and #tattoos #awesome #swedish #girls #instapic #hejochhå
 

Sorry för bristande kvalité på bilderna, det kan bli sådär ibland (ofta). Dags att krypa ner. PUSS OCH SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0